reklamacja
Pytanie z dnia 01 maja 2019
Dnia 1 marca oddałem towar na gwarancję (niestety nie jestem pewien z czy z tytułu rękojmi czy gwarancji). Nie mniej jednak jeśli regulamin sklepu stanowi że jeśli tego nie określiłem to jest to z tytułu rękojmi. W regulaminie owego sklepu jest również zapis
IX.Procedura reklamacji 1.Niniejsza procedura ma zastosowanie do: 1)roszczeń z tytułu gwarancji, 2)roszczeń z tytułu rękojmi. 2.Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez X. oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. 3. X rozpatruje reklamacje w ciągu: 1)14 dni od otrzymania oświadczenia klienta i towaru – w przypadku roszczeń z tytułu rękojmi; 2)14 dni roboczych od otrzymania oświadczenia klienta i towaru – w przypadku roszczeń z tytułu gwarancji, przy czym w przypadku wystąpienia konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia reklamacyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
Natomiast na dzień dzisiejszy minęło 40 dni roboczych. Chciałem uzyskać zwrot pieniędzy podczas reklamacji, co mogę zrobić, jakie mam w danej sytuacji prawa?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, aby można było odpowiedzieć na postawione pytanie, trzeba się zapoznać z całym regulaminem oraz złożoną przez Pana reklamacją. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.