reklamacja

Pytanie z dnia 01 maja 2019

Dnia 1 marca oddałem towar na gwarancję (niestety nie jestem pewien z czy z tytułu rękojmi czy gwarancji). Nie mniej jednak jeśli regulamin sklepu stanowi że jeśli tego nie określiłem to jest to z tytułu rękojmi. W regulaminie owego sklepu jest również zapis
IX.Procedura reklamacji 1.Niniejsza procedura ma zastosowanie do: 1)roszczeń z tytułu gwarancji, 2)roszczeń z tytułu rękojmi. 2.Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez X. oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. 3. X rozpatruje reklamacje w ciągu: 1)14 dni od otrzymania oświadczenia klienta i towaru – w przypadku roszczeń z tytułu rękojmi; 2)14 dni roboczych od otrzymania oświadczenia klienta i towaru – w przypadku roszczeń z tytułu gwarancji, przy czym w przypadku wystąpienia konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia reklamacyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
Natomiast na dzień dzisiejszy minęło 40 dni roboczych. Chciałem uzyskać zwrot pieniędzy podczas reklamacji, co mogę zrobić, jakie mam w danej sytuacji prawa?

Dzień dobry, aby można było odpowiedzieć na postawione pytanie, trzeba się zapoznać z całym regulaminem oraz złożoną przez Pana reklamacją. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 maja 2019 11:09 Zmodyfikowano dnia: 6 maja 2019 11:09 Obejrzało: 183 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.