Reklamacja

Pytanie z dnia 27 sierpnia 2019

Witam,
Mamy powazny problem...w kwietniu ubieglego roku zakupilismy okno z drzwiami przesownymi w firmie Agat+ ze Szczecina.Mieszkamy w Holandii wiec firma Agat+ zaoferowała nam również dowóz.w zeszłym miesiącu pękł zamek w drzwiach i złożyłam reklamacje,drzwi się wogule niezamykaja tylko na przysłowiowa kipe.od miesiąca czekam reakcje firmy niestety bezskutecznie....proszę o pomoc gdyż nie wiem jakie mamy prawo i boje się jeśli nadejdą chłodne dni.Pozdrawiam Karolina Duda

Dzień dobry, należy oficjalnie skorzystać z rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 sierpnia 2019 08:31 Zmodyfikowano dnia: 28 sierpnia 2019 08:31 Obejrzało: 244 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.