reklamacja a zakup internetowy
Pytanie z dnia 01 sierpnia 2019
Dzien dobry, zamowilam meble ze sklepu internetowego zarejestrowanego i majacego siedziebe w Polsce, do Niemiec. Jedna szafa jest uszkodzona i sklep dostarczy mi nowa, ale przesylke musze zaplacic sama. W biurze praw konsumenta powiedziano mi , ze sklep musi dostarczyc szafe na wlasny koszt, natomiast sklep upiera sie , ze tego nie zrobi.Co mam zrobic w takiej sytuacji?
Dziekuje za odpowiedz Krystyna
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
biuro konsumentów ma racje, może Pani sądownie domagać się zwrotu kosztów
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.