reklamacja a zakup internetowy

Pytanie z dnia 01 sierpnia 2019

Dzien dobry, zamowilam meble ze sklepu internetowego zarejestrowanego i majacego siedziebe w Polsce, do Niemiec. Jedna szafa jest uszkodzona i sklep dostarczy mi nowa, ale przesylke musze zaplacic sama. W biurze praw konsumenta powiedziano mi , ze sklep musi dostarczyc szafe na wlasny koszt, natomiast sklep upiera sie , ze tego nie zrobi.Co mam zrobic w takiej sytuacji?
Dziekuje za odpowiedz Krystyna

biuro konsumentów ma racje, może Pani sądownie domagać się zwrotu kosztów

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 sierpnia 2019 09:09 Zmodyfikowano dnia: 4 sierpnia 2019 09:09 Obejrzało: 294 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.