Reklamacja auta po zakupie
Pytanie z dnia 23 stycznia 2020
Sprzedałam auto, nie ukrywałam wad pojazdu. Kupujący odbył jazdę próbną, wszystko mu odpowiadało, podpisał umowę. Teraz stwierdził że skrzynia biegów wymaga naprawy i żąda zwrotu pieniędzy. Czy muszę dokonać zwrotu środków? Auto kupował wieczorem, bez szczegółowego sprawdzania.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, dla oceny sytuacji niezbędne jest zapoznanie się z umową sprzedaży oraz korespondencją od kupującego. Jeśli zamieszczała Pani ogłoszenie w środkach masowego przekazu, również z tym ogłoszeniem trzeba się zaznajomić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Katarzyna Waniołek Adwokat (Od 2013)
Kancelaria Adwokacka Katarzyna Waniołek
Gumniska 14, 33-100 Tarnów
Dzien dobry. czy kupujący dokonal juz naprawy ? chodzi o zwrot środków tylko za naprawę skrzyni biegów? jeśli nie poczuwa się pani do odpowiedzialności to prosze nie zwracac, natomiast kupujący na drodze sądowej może dochodzić zwrotu pieniedzy jesli wykaze że auto zepsulo sie w krotkim czasie co powoduje domniemanie ze wada istniała w czasie zakupu.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.