reklamacja bankowa,przelewy bankowe
Pytanie z dnia 04 lutego 2019
Dzień dobry,
proszę o informację odnośnie reklamacji w banku.
Będąc w Dubaju wynajęliśmy samochód. Część pieniędzy zapłaciliśmy gotówką, natomiast na naszej karcie debetowej została zablokowana kwota 1100 zł w razie wypadku i innych kosztów. Samochód oddaliśmy w stanie idealnym, pracownik potwierdził, że pozostała kwota (40 zł) oraz koszt autostrady (17 zł) zostanie pobrane z naszego konta. I to wszystko. Po powrocie do Polski te kwoty zostały ściągnięte, 1100 zł zostało odblokowane, ale po kilku dniach pobrano nam najpierw 20 zł a później 1100. Sprawdziliśmy opinie tego punktu, niestety 90% klientów narzekało na kradzieże z konta przez pracowników tej wypożyczalni. Postanowiliśmy zastrzeżyć i zablokować kartę. 4 dni po tym, mimo podjętych działań, konto zostało obciążone kwotą 3400 zł. Napisaliśmy do wypożyczalni i okazało się, że powstały dodatkowe koszty autostrad, parkingów ( o których nie wiedzieliśmy) oraz że przejechaliśmy na czerwonym świetle, za co grozi mandat w wysokości 1100 zł oraz konfiskata auta na 30 dni lub dodatkowa kwota 3300 zł.
Po złożeniu reklamacji do banku - karta debetowa, była zastrzeżona, co więcej nie było na niej grosza, została obciążona na kwotę 3400 zł - bank odpowiada że musi mieć pełną informację odnośnie warunków wypożyczenia samochodu oraz kopię mailów z wypożyczalnią.
Czy jestem w stanie odzyskać pieniądze, które zostały pobrane po zastrzeżeniu karty ?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.