Reklamacja butów kupionych w sklepie internetowym.
Pytanie z dnia 15 września 2022
Witam. Zakupiłem córce buty do koszykówki w sklepie internetowym. Po 4 miesiącach użytkowania tylko na hali 3 razy w tygodniu po 1,5h, podeszwa jednego z butów pękła na całej szerokości. Córka ma 10 lat. Wysłałem buty do reklamacji, niestety nie została uwzględniona. Uznali że to nie jest wada fabryczna. Napisałem odwołanie. Po trzech tygodniach zadzwoniłem z pytaniem kiedy otrzymam odpowiedź. Napisali że nie ma ustawowo ustalonego czasu na ich odpowiedź i jeśli mi się spieszy to mogę szukać swoich praw na drodze sądowej. Co jeszcze mogę zrobić w takiej sytuacji??
Bartosz Kowalak Radca prawny (Od 2006)
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
Dzień dobry,Tak naprawde, to zostaje sad. Może Pan jeszcze probowac pomocy u rzecznika praw konsumentów. Z wyrazami szacunku Radca prawny Bartosz Kowalak Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Mickiewicza 18a/3 60-834 Poznań 795777519 www.prawnikpoznanski.pl www.blogoodszkodowaniach.pl www.prawospadkowepoznan.pl www.prawnikodrozwodu.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Panu, W przypadku nieuzasadnionej odmowy uwzględnienia reklamacji może Pan się zwrócić do powiatowego rzecznika praw konsumenta. W sprawach, w których rzecznik dostrzega naruszenie interesu konsumenta, a przy tym szansę na polubowne rozstrzygnięcie sporu albo widzi potrzebę wyjaśnienia okoliczności faktycznych – występuje do sprzedawcy. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525, www.adwokat-katowice.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.