Reklamacja do banku.
Pytanie z dnia 19 września 2023
19.08 wypłacał 1000zl z bankomatu transakcja nie udała się,ale z konta spisało koszty. Przez tel.zlozylem reklamację. 31.08 zadzwonił na infolinije banku że nie mam kosztów, Pani powiedziała że nie ma żadnej reklamacji, złożyła pani reklamację, przeprosiła za koleżanke.19.10 dalej nie mam zwrotu kosztów i zero reakcji od banku. Jak można ukarać Bank za tą?czy mogę dostać odszkodowanie?
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, jeśli załatwianie na infolinii nic nie daje to stanowczo rekomenduję napisać pismo, w którym napisze Pani, że reklamacja została już złożona i wnosi Pani o przyspieszenie jej rozpoznania + opisze Pani ponownie szczegóły sprawy. Dopiero potem można by ewentualnie pomyśleć czy np. napisać do rzecznika praw konsumenta czy rzecznika finansowego - ale to zależy co bank odpisze. Najlepiej mieć po prostu wszystko na papierze. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.