Reklamacja do biura podróży, organizatora wycieczki
Pytanie z dnia 22 stycznia 2019
Witam, 11 stycznia złożyłam reklamację do biura podróży na nieudaną wycieczkę. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi. W internecie znalazłam informację, że od 1 lipca 2018 roku obowiązuje nowa ustawa, która znosi 30 dniowy termin odpowiedzi przez biuro podróży. Bardzo proszę o informację co mogę w obecnej sytuacji zrobić?
Paweł Kijewski Radca prawny (Od 2009)
Legal Services Kancelaria Radcy Prawnego Paweł Kijewski
Szczecińska 8-10/28, 75-135 Koszalin
Jeżeli jest Pani zainteresowana uzyskaniem odpłatnej porady prawnej w tej sprawie proszę o kontakt pod adresem mailowym: biuro@legalservices.com.pl z poważaniem Radca Prawny Paweł Kijewski
Podziękowałeś prawnikowi
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani, zgodnie ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych termin 30 dniowy w dalszym ciągu obowiązuje. Skoro termin jeszcze nie upłynął, proszę oczekiwać odpowiedzi. Ostatecznością pozostaje droga sądowa. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.