Reklamacja do biura podróży, organizatora wycieczki

Pytanie z dnia 22 stycznia 2019

Witam, 11 stycznia złożyłam reklamację do biura podróży na nieudaną wycieczkę. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi. W internecie znalazłam informację, że od 1 lipca 2018 roku obowiązuje nowa ustawa, która znosi 30 dniowy termin odpowiedzi przez biuro podróży. Bardzo proszę o informację co mogę w obecnej sytuacji zrobić?

Jeżeli jest Pani zainteresowana uzyskaniem odpłatnej porady prawnej w tej sprawie proszę o kontakt pod adresem mailowym: biuro@legalservices.com.pl z poważaniem Radca Prawny Paweł Kijewski

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 stycznia 2019 16:55 Zmodyfikowano dnia: 22 stycznia 2019 16:55 Obejrzało: 329 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry Pani, zgodnie ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych termin 30 dniowy w dalszym ciągu obowiązuje. Skoro termin jeszcze nie upłynął, proszę oczekiwać odpowiedzi. Ostatecznością pozostaje droga sądowa. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 stycznia 2019 17:01 Zmodyfikowano dnia: 22 stycznia 2019 17:01 Obejrzało: 329 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.