reklamacja do firmy kurierskiej,uszkodzony towar w trakcie przesyłki
Pytanie z dnia 06 lipca 2019
Kupiłem poprzez OLX gitarę, która miała być w 100% sprawna. Paczkę odebrała w piątek babcia i nie zaglądała do środka, a ja to zrobiłem dopiero tego samego dnia wieczorem (nie było sporządzanego protokołu z firmą kurierską). Gitara jest niesprawna, ma pęknięty gryf i koszt naprawy jest znaczny. Co robić? Reklamacja do firmy kurierskiej czy do sprzedawcy (osoba prywatna) i żądanie zwrotu pieniędzy?
Edyta Kraszewska Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Edyta Kraszewska
Plac Kościuszki 13 lok. 3, 06-400 Ciechanów
W sytuacji, gdy rzecz sprzedana ma wady przysługuje Panu uprawnienie względem sprzedawcy z tytułu rękojmi. Ma Pan prawo odstąpienia od umowy bądź żądania obniżenia ceny - w tym celu należy złożyć sprzedawcy odpowiednie oświadczenie woli, najlepiej na piśmie z określeniem żądań oraz dokładnym opisem wad.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.