Reklamacja do organizatora wycieczki.
Pytanie z dnia 17 września 2023
Wykupiłam wycieczkę z wypoczynkiem 7+ 7 wraz w przelotem w biurze .............., w terminie 25.08- 08.09.
Zgodnie z zawartą umową wylot do Polski powinien być 08.09, ale z powodu wykrytej usterki w samolocie po 12 godzinach oczekiwania linia lotnicza poinformowała, że lot został odwołany i odbędzie się 09.09.
Od Organizatora nie otrzymaliśmy żadnej informacji, że lot został odwołany, kiedy nastąpi powrót do kraju, nic. Sami musieliśmy szukać informacji u przedstawicieli linii lotniczej. Czy w takiej sytuacji Organizatorowi nie ponosi odpowiedzialności czy zachowanie Organizatora potwierdza, że nie wywiązał się z umowy, ponieważ z winy podwykonawcy Organizatora wylot odbył się niezgodnie z umową.
Uważam, że to Organizator powinien przesłać klientowi na maila czy smsem informację.
Chcę złożyć reklamację do Organizatora.
Czy to dobry pomysł?
Na jaki przepis, artykuł mogę się w takiej sytuacji powołać?
Kamila Nagórska-Kozik Adwokat (Od 2019)
KNK Kancelaria Adwokacka adw. Kamila Nagórska
Marii Konopnickiej 3b/2, 80-240 Gdańsk
Oczywiście, należy się Państwu rekompensata. Proszę się ze mną skontaktować pod nr tel. 666864009 bądź e-mail: k.nagorska@knkkancelaria.pl, chętnie pomogę.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.