Reklamacja do organizatora wycieczki.

Pytanie z dnia 17 września 2023

Wykupiłam wycieczkę z wypoczynkiem 7+ 7 wraz w przelotem w biurze .............., w terminie 25.08- 08.09.
Zgodnie z zawartą umową wylot do Polski powinien być 08.09, ale z powodu wykrytej usterki w samolocie po 12 godzinach oczekiwania linia lotnicza poinformowała, że lot został odwołany i odbędzie się 09.09.
Od Organizatora nie otrzymaliśmy żadnej informacji, że lot został odwołany, kiedy nastąpi powrót do kraju, nic. Sami musieliśmy szukać informacji u przedstawicieli linii lotniczej. Czy w takiej sytuacji Organizatorowi nie ponosi odpowiedzialności czy zachowanie Organizatora potwierdza, że nie wywiązał się z umowy, ponieważ z winy podwykonawcy Organizatora wylot odbył się niezgodnie z umową.
Uważam, że to Organizator powinien przesłać klientowi na maila czy smsem informację.
Chcę złożyć reklamację do Organizatora.
Czy to dobry pomysł?
Na jaki przepis, artykuł mogę się w takiej sytuacji powołać?

Oczywiście, należy się Państwu rekompensata. Proszę się ze mną skontaktować pod nr tel. 666864009 bądź e-mail: k.nagorska@knkkancelaria.pl, chętnie pomogę.

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 września 2023 15:02 Zmodyfikowano dnia: 21 września 2023 15:02 Obejrzało: 156 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.