Reklamacja drukarki zakupionej na fakturę.
Pytanie z dnia 03 kwietnia 2020
Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i sprzedałem klientowi drukarkę w styczniu 2019 roku.
Klient prowadzi działalność gospodarczą i dokonał zakupu na fakturę.
Drukarkę chce zareklamować ale nie może skorzystać z gwarancji gdyż wygasła po roku,reklamacje chce złożyć z tytułu rękojmi.Proszę mi odpowiedzieć czy może skorzystać z takiej formy
Z góry dziękuję i Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli rękojmia nie została skrócona, ani wyłączona, to tak, może zgłosić z niej roszczenia, ale ich zasadność nie jest taka oczywista. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry jeśli nie została wyłaczona w trakcie zakupu, to może z niej skorzystać W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.