Reklamacja drukarki zakupionej na fakturę.

Pytanie z dnia 03 kwietnia 2020

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i sprzedałem klientowi drukarkę w styczniu 2019 roku.
Klient prowadzi działalność gospodarczą i dokonał zakupu na fakturę.
Drukarkę chce zareklamować ale nie może skorzystać z gwarancji gdyż wygasła po roku,reklamacje chce złożyć z tytułu rękojmi.Proszę mi odpowiedzieć czy może skorzystać z takiej formy

Z góry dziękuję i Pozdrawiam

Dzień dobry, jeśli rękojmia nie została skrócona, ani wyłączona, to tak, może zgłosić z niej roszczenia, ale ich zasadność nie jest taka oczywista. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 kwietnia 2020 16:27 Zmodyfikowano dnia: 3 kwietnia 2020 16:27 Obejrzało: 238 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry jeśli nie została wyłaczona w trakcie zakupu, to może z niej skorzystać W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 kwietnia 2020 16:56 Zmodyfikowano dnia: 3 kwietnia 2020 16:56 Obejrzało: 237 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.