Reklamacja garnituru.
Pytanie z dnia 27 września 2020
Dzień dobry.
W maju bieżącego roku został zakupiony garnitur, na parogonie widnieją oddzielnie spodnie i marynarka w kwocie 1900 zł. Niezbędne były poprawki krawieckie w ramach zakupu. Po pierwszym nałożeniu na ślub i wesele nastąpił piling na spodniach i marynarce. Została złożona reklamacja, która przyjęto, dostaliśmy nowy garnitur, kolejny raz wymagało to przymiarek i poprawek krawieckich. Po kolejnym nałożeniu, które trwało 3h, spodnie przetarły się tak samo, marynarka była używana krócej i nie widać na niej przetarć. Sklep po raz kolejny chce wymieniać spodnie na nowe, natomiast marynarki nie przyjmuje ze względu na brak wady. Kolejne wizyty w sklepie wiążą się z podróżami około 170 km do Lublina w jedną stronę, w każda wymiana garnituru wiąże się z przymiarkami i odbiorem.
Bardzo proszę o informację czy sklep ma prawo ponowie wymienić towar na nowy oraz odmówić wymiany marynarki, jeżeli naszym żądaniem jest już zwrot gotówki.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.