Reklamacja hulajnogi elektrycznej.
Pytanie z dnia 06 listopada 2019
Kilka miesięcy temu, zakupiłem hulajnogę elektryczną. Po 2 tygodniach zareklamowałem uszkodzenie (fabryczne) tylnej felgi. Gdy hulajnoga wróciła z serwisu, usterka została naprawiona, natomiast została wymieniona dodatkowo rura kierownicy, hamulce były pozaciskane, brak zakrętki na kole, rysy. Jednoznacznie była w gorszym stanie niż trafiła do serwisu, gdy złożyłem reklamacje, trafiła do serwisu po raz kolejny, usterki zostały usunięte, natomiast koszt alternatywny w postaci czasu (2 miesiące w sezonie gdy się jej miało używać) oraz pozostałe rysy i rozregulowana hulajnoga, przesądziły że po dziś dzień piszę odwołania które są "spławiane". Sklep - RTV EURO
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.