Reklamacja hulajnogi w sklepie.

Pytanie z dnia 04 października

Dzień dobry pisze do pani ponieważ zakupiliśmy hulajnogę w sklepie X gdzie po 8 dniach hulajnoga nie działała zaczęły się z nią problemy.Zostala oddana do sklepu na gwarancję okazało się że po powrocie do nas usterka nie została naprawiona po czy kolejny raz trafiła na reklamacje ale i tym razem nie zrobiono kompletnie nic.Postanowilismy napisać reklamacje z tytułu rękojmi i zarządziliśmy zwrot gotówki odpisano nam że nie mogą zwrócić pieniędzy ponieważ podjęli naprawę (pismo w załączniku)dziś dzwoniono do nas z media expert że naprawiono hulajnogę i można odebrać.Poprosilismy pracowników o sprawdzenie tej hulajnogi i okazało się że nie działa ,sprawa ciągnie się już od sierpnia jak możemy odzyskać nasze pieniądze,jest nam pani w stanie pomuc co dalej .serdecznie pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.