Reklamacja i odszkodowanie od firmy kurierskiej.

Pytanie z dnia 11 września 2020

Witam, czy mogę starac się O odszkodowanie od firmy która zajmuje się sprzedażą wysyłek zagranicznych. Otóż potrzebowałam wysłać paczkę kurierem z Polski do Anglii i wykupiła przesyłkę wlansie w tej firmie A kurierem była firma Dpd. wykupiłam dodatkowe ubezpieczenie do tej paczki. Niestety podczas transportu przesyłka w środku została uszkodzona. Zgłosiłam reklamacje do firmy w której wykupilam przesyłkę i ta firma poprosiła o zgromadzenie wymaganych dokumentów i odesłanie ponieważ oni złoża za mnie reklamację do firmy dpd. Ja tak zrobiłam I dostałam odpowiedź że firma dpd ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Minęło prawie 30 dni dostałam informację że firma dpd nie uwzględnia reklamacji ponieważ nie złożyłam reklamacji do firmy dpd zaraz po otrzymaniu przesyłki. Oczywiście firma u której wykupilam przesyłkę poinformowała mnie że ma teraz 14 dni na odwołanie. I teraz moje pytanie czy mogę żądać odszkodowanie od tej firmy u której wykupilam przesyłkę ponieważ nie poinformowali mnie o tym abym skontaktował się od razu z firmą dpd?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.