Reklamacja i zadośćuczynienie za źle wykonaną usługę.
Pytanie z dnia 11 grudnia 2020
Dzień dobry. Mam następujący problem.
Wykonałem badanie wzroku u optyka nr 1, na koniec dostałem karteczkę z wypisanymi wadami wzroku (bez pieczątki itp.)
W innym salonie optycznym zamówiłem okulary. Przy odbiorze okazało się, że są zrobione na odwrót- oko lewe z prawym.
Okazało się, że karteczka od optyka 1, gdzie robiłem badanie, zawierała błędnie wpisane wady. Musiałem odebrać okulary, gdyż nie była to wina salonu 2 i straciłem prawie 600 zł na okulary, które nie są zdatne do noszenia ( nie było możliwości zamiany szkieł stronami, jak to się robi w zwykłych okularach).
Napisałem maila do optyka 1, aby przesłał mi jeszcze raz moje wyniki, później tam zadzwoniłem, i ostatecznie dostałem sms z wynikami z innego numeru- i również były niepoprawnie zapisane.
Jest to jedyny dowód, jaki mam, prócz wiedzy, że źle wpisane wady na pewno są w ich systemie.
Czy istnieje jakaś możliwość domagania się reklamacji/zadośćuczynienia za wprowadzenie w błąd i otrzymanie błędnych wyników?
Dążyłbym do tego, aby optyk 1 wymienił na ich koszt szkła w moich okularach, abym mógł je po prostu nosić, lub zwrot kosztów za te okulary. Chyba, że taka opcja ne wchodzi w grę, ale istnieje inna możliwość.
Będę wdzięczny za pomoc.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.