Reklamacja mebli z tytułu rękojmi.
Pytanie z dnia 05 marca 2021
Witam. Zgłosiłem reklamację mebla z tytułu rękojmi.Wady wyszły po rozpakowaniu produktu po zakupie. Zażądałem wymiany mebla na nowy wolny od wad. Sprzedawca poprosił o zdjęcia uszkodzeń mebla i karty gwarancyjnej. Po kilku dniach dostałem sms z serwisu producenta mebli (nie sprzedawcy) o zarejestrowaniu reklamacji. Minęło 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji. Po tym terminie sprzedawca poinformował mnie ze przyjedzie ktoś z serwisu producenta mebli. Sprzedawca nie ustosunkował się do reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu 14 dni.Reklamacja została złożona w dniu 08.02.2021r. Jakie mam obecnie prawo?
Maciej Podgórski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Podgórski
L. Rydygiera 19/69, 30-695 Kraków
Szanowny Panie, skutkiem nie złożenia przez sprzedawcę żadnego oświadczenia co do reklamacji w terminie skutkuje uznaniem zawartego w treści reklamacji żądania w zakresie i o treści w niej wskazanymi. Jeżeli nikt się pojawił mimo zapewnień - należy sprawę zgłosić do Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Krośnie i/lub powiadomić najbliższą Delegaturę Inspekcji Handlowej, można też wystąpić na drogę cywilną przeciwko sprzedawcy. Pozdrawiam.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.