Reklamacja mebli zakupionych w sklepie internetowym.

Pytanie z dnia 27 maja 2020

Witam, zakupiłam meble ze sklepu internetowego. Do podstawowej kolekcji zamówiłam również dodatkowo półkę na wymiar. Dopytywałam czy półka będzie w tym samym kolorze. Dostałam takie potwierdzenie. W korespondencji sprzedawca sugerował iż półka będzie zamawiana u producenta pozostałych mebli. Po dostarczeniu mebli okazało się iż produkt jest w zupełnie innym odcieniu niż pozostałe meble. Zgłosiłam reklamację. Bezpośrednio od producenta mebli dowiedziałam się iż półka nie jest ich produktem. Sprzedawca do czasu poinformowania go o tym iż kontaktowałam się bezpośrednio z producentem, "mydlił oczy" iż zgłosił reklamację producentowi. po tym jak go o tym poinformowałam zmienił front i przyznał, że półka była domawiana gdzie indziej a kolor drewna( meble dębowe) może się róznić bo to wynika z właściwości drewna. Rzecz w tym iż ja przed zamówieniem specjalnie dopytywałam czy półka będzie w tym samym odcieniu. Miała być. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Pozdrawiam,
Monika

Dzień dobry, może Pani odstąpić od zakupu półki. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 maja 2020 13:03 Zmodyfikowano dnia: 27 maja 2020 13:03 Obejrzało: 264 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

ma Pani jakąś umowę lub potwierdzenie w korespondencji tego co Pani opisała?

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 maja 2020 21:11 Zmodyfikowano dnia: 27 maja 2020 21:11 Obejrzało: 251 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.