Reklamacja mebli zakupionych w sklepie internetowym.
Pytanie z dnia 27 maja 2020
Witam, zakupiłam meble ze sklepu internetowego. Do podstawowej kolekcji zamówiłam również dodatkowo półkę na wymiar. Dopytywałam czy półka będzie w tym samym kolorze. Dostałam takie potwierdzenie. W korespondencji sprzedawca sugerował iż półka będzie zamawiana u producenta pozostałych mebli. Po dostarczeniu mebli okazało się iż produkt jest w zupełnie innym odcieniu niż pozostałe meble. Zgłosiłam reklamację. Bezpośrednio od producenta mebli dowiedziałam się iż półka nie jest ich produktem. Sprzedawca do czasu poinformowania go o tym iż kontaktowałam się bezpośrednio z producentem, "mydlił oczy" iż zgłosił reklamację producentowi. po tym jak go o tym poinformowałam zmienił front i przyznał, że półka była domawiana gdzie indziej a kolor drewna( meble dębowe) może się róznić bo to wynika z właściwości drewna. Rzecz w tym iż ja przed zamówieniem specjalnie dopytywałam czy półka będzie w tym samym odcieniu. Miała być. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Pozdrawiam,
Monika
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, może Pani odstąpić od zakupu półki. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
ma Pani jakąś umowę lub potwierdzenie w korespondencji tego co Pani opisała?
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.