Reklamacja na towar.

Pytanie z dnia 27 stycznia 2022

Witam
Złożyłam reklamację na krzesło obrotowe takie bardziej geamingowe czyli sporych wymiarów.
I sprzedawca chce żebym na swój koszt wysłała to krzesło do ich firmy w celu rozpatrzenia reklamacji .W takim razie złożyłam ponownie rekl.z tytułu rękojmi i dostałam taką odpowiedź "W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu – np. jest wynikiem zastosowania materiałów niski"
Co mam robić w takiej sytuacji
Proszę o poradę
Pozdrawiam serdecznie
Izabela

Dzień dobry Pani, Do rozważenia są roszczenia związane z wadliwością krzesła. Celowość zastosowania określonej procedury zależy od tego, kiedy kupiła Pani krzesło obrotowe i czy było ono wykorzystywane na cele osobiste, czy też w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel. 728 382 525, e-mail: poczta@adwokat-katowice.com.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 stycznia 2022 13:53 Zmodyfikowano dnia: 27 stycznia 2022 13:53 Obejrzało: 259 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Może Pani próbować nadal korzystać z rękojmi, z tym, że będzie na Pani ciążył większy ciężar dowodu, aniżeli w przypadku, gdyby wada była wykryta w okresie przed rokiem od wydania towaru. Mogę pomóc. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 stycznia 2022 15:40 Zmodyfikowano dnia: 27 stycznia 2022 15:40 Obejrzało: 256 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.