Reklamacja na towar.
Pytanie z dnia 27 stycznia 2022
Witam
Złożyłam reklamację na krzesło obrotowe takie bardziej geamingowe czyli sporych wymiarów.
I sprzedawca chce żebym na swój koszt wysłała to krzesło do ich firmy w celu rozpatrzenia reklamacji .W takim razie złożyłam ponownie rekl.z tytułu rękojmi i dostałam taką odpowiedź "W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu – np. jest wynikiem zastosowania materiałów niski"
Co mam robić w takiej sytuacji
Proszę o poradę
Pozdrawiam serdecznie
Izabela
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani, Do rozważenia są roszczenia związane z wadliwością krzesła. Celowość zastosowania określonej procedury zależy od tego, kiedy kupiła Pani krzesło obrotowe i czy było ono wykorzystywane na cele osobiste, czy też w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel. 728 382 525, e-mail: poczta@adwokat-katowice.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Może Pani próbować nadal korzystać z rękojmi, z tym, że będzie na Pani ciążył większy ciężar dowodu, aniżeli w przypadku, gdyby wada była wykryta w okresie przed rokiem od wydania towaru. Mogę pomóc. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.