Reklamacja na usługę fryzjerską.

Pytanie z dnia 04 lutego 2020

Dzień dobry,
W dniu wczorajszym (3.02) udałam się do fryzjera z zamiarem wykonania trwałej ondulacji. Pokazałam fryzjerce na zdjęciu jakiego efektu się spodziewam, ale powiedziała że po trwałej nie ma możliwości uzyskania tak idealnie skręconych loków jak te robione np. Lokówką, jednakże efekt będzie podobny. Zgodziłam się na to. W trakcie pracy kilkakrotnie poinformowała mnie, że to nie od niej zależy czy to wyjdzie i czy w ogóle będzie widać jakiś efekt. Mówiłam fryzjerce że włosy na kręcęnie mam bardzo podatne więc niemożliwe żeby one się nie skręciły. Finalnie włosy wyglądały na skręcone ale dokładnie ich nie wysuszyła, mówiła że specjalnie zostawia je wilgotne żeby efekt był lepszy. Wlosy miałam też podcinane. Za usługę zapłaciłam gotówką. Po przyjściu do domu okazało się że włosy zaczynają się prostować a obcięcie pozostawia wiele do życzenia - bardzo nierówno.
Moje pytanie polega na tym, że chciałabym złożyć reklamację na tą usługę, jednakże nie został mi wydany żaden paragon ani potwierdzenie wykonania usługi.
Czy jest możliwość coś z tym jednak zrobić?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.