reklamacja na usługę turystyczna,
Pytanie z dnia 24 stycznia 2019
23.07.2018 złożyłem reklamację na usługę turystyczną. 22.08.2018 otrzymałem odpowiedź negatywną na reklamację (30 dni). 24.08.2018 nie zgadzając się z odmowną odpowiedzią ponowiłem reklamację dokumentując ją dodatkowymi dowodami. 27.08.2018 otrzymałem odpowiedź „Szanowni Państwo, Dziękujemy za wiadomość. Uprzejmie informujemy, iż odwołanie zostanie rozpatrzone w najbliższym możliwym czasie, a odpowiedź zostanie przesłana zwrotnie. Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź. Z poważaniem ( imię i nazwisko) Centrum Obsługi Klienta”. Co stanowi prawo w przypadku, gdy adresat nie odpowiada na odwołanie klienta od nieuznanej reklamacji w terminie ani 30 ani 60 dniowym albo w ogóle choć wcześniej powiadomił mnie iż odwołanie zostanie rozpatrzone w najbliższym możliwym czasie, a odpowiedź zostanie przesłana zwrotnie.
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Stanisław
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Panu, W zaistniałej sytuacji możliwe jest skierowanie sprawy do rzecznika praw konsumenta, a gdyby nie odniosło do skutku - do sądu. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.