Reklamacja niedostarczonego towaru.

Pytanie z dnia 09 grudnia 2021

Dzień dobry.w październiku zamowiłam online towar. Kiedy nie otrzymalam jej w wyznaczonym terminie napisałam do sklepu.Okazało sie,że Inpost zgubił paczkę.02/11/2021 sklep poinformowal mnie,ze złożył reklamację do Inpostu a czas oczekiwania na decyzje to 30dni.Termin już upłyną.Napisałam do sklepu,zapytanie kiedy zwróca pieniądze,jednak brak odzewu z ich strony.Co w tej sytuacji mogę/należy zrobić by zmotywować sklep do zwrotu moich pieniędzy?

Dzień dobry, wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 grudnia 2021 13:55 Zmodyfikowano dnia: 9 grudnia 2021 13:55 Obejrzało: 307 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Należy teraz skierować w stosunku do sklepu oficjalne przedsądowe wezwanie do zapłaty, a w przypadku braku reakcji wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 9 grudnia 2021 14:01 Zmodyfikowano dnia: 9 grudnia 2021 14:01 Obejrzało: 306 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.