Reklamacja niedostarczonego towaru.
Pytanie z dnia 09 grudnia 2021
Dzień dobry.w październiku zamowiłam online towar. Kiedy nie otrzymalam jej w wyznaczonym terminie napisałam do sklepu.Okazało sie,że Inpost zgubił paczkę.02/11/2021 sklep poinformowal mnie,ze złożył reklamację do Inpostu a czas oczekiwania na decyzje to 30dni.Termin już upłyną.Napisałam do sklepu,zapytanie kiedy zwróca pieniądze,jednak brak odzewu z ich strony.Co w tej sytuacji mogę/należy zrobić by zmotywować sklep do zwrotu moich pieniędzy?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Należy teraz skierować w stosunku do sklepu oficjalne przedsądowe wezwanie do zapłaty, a w przypadku braku reakcji wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.