reklamacja obuwia dziecięcego

Pytanie z dnia 28 czerwca 2019

Kupiłam sandałki synowi. Ubrał w sklepie i szedł w nich do domu. Okazało się że jeden miał wadę fabryczną, wystającą , źle obcięta gumę w okolicy małego palca która bardzo go obtarla . Na drugi dzień w sklepie chciałam wymienić na inną nie wadliwa parę, ale stwierdzono że są noszone i mogę jedynie oddać do reklamacji . Czy sprzedawca naprawdę nie mógł wymienić? Czy zwrócić pieniędzy? Nawet jeśli wytna porządnie ta gumę przy pasku to i tak nie będzie to oryginalny but. Przy zakupie tego nie dojrzałam. Nie wywijalam ich na drugą stronę. Wada wyszła podczas noszenia i nie z winy dziecka. Co teraz mogę zrobić?

Witam, problem należy zgłosić do Powiatowego/Miejskiego Rzecznika Konsumentów wg miejsca zamieszkania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lipca 2019 13:48 Zmodyfikowano dnia: 1 lipca 2019 13:48 Obejrzało: 230 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem