reklamacja obuwia dziecięcego
Pytanie z dnia 28 czerwca 2019
Kupiłam sandałki synowi. Ubrał w sklepie i szedł w nich do domu. Okazało się że jeden miał wadę fabryczną, wystającą , źle obcięta gumę w okolicy małego palca która bardzo go obtarla . Na drugi dzień w sklepie chciałam wymienić na inną nie wadliwa parę, ale stwierdzono że są noszone i mogę jedynie oddać do reklamacji . Czy sprzedawca naprawdę nie mógł wymienić? Czy zwrócić pieniędzy? Nawet jeśli wytna porządnie ta gumę przy pasku to i tak nie będzie to oryginalny but. Przy zakupie tego nie dojrzałam. Nie wywijalam ich na drugą stronę. Wada wyszła podczas noszenia i nie z winy dziecka. Co teraz mogę zrobić?
Mariola Tomaszewska-Śloderbach Radca prawny (Od 1999)
Tomaszewska-Śloderbach Mariola. Kancelaria prawna
Legnicka 13 lok. 1, 55-300 Środa Śląska
Witam, problem należy zgłosić do Powiatowego/Miejskiego Rzecznika Konsumentów wg miejsca zamieszkania.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.