reklamacja obuwia dziecięcego

Pytanie z dnia 28 czerwca 2019

Kupiłam sandałki synowi. Ubrał w sklepie i szedł w nich do domu. Okazało się że jeden miał wadę fabryczną, wystającą , źle obcięta gumę w okolicy małego palca która bardzo go obtarla . Na drugi dzień w sklepie chciałam wymienić na inną nie wadliwa parę, ale stwierdzono że są noszone i mogę jedynie oddać do reklamacji . Czy sprzedawca naprawdę nie mógł wymienić? Czy zwrócić pieniędzy? Nawet jeśli wytna porządnie ta gumę przy pasku to i tak nie będzie to oryginalny but. Przy zakupie tego nie dojrzałam. Nie wywijalam ich na drugą stronę. Wada wyszła podczas noszenia i nie z winy dziecka. Co teraz mogę zrobić?

Witam, problem należy zgłosić do Powiatowego/Miejskiego Rzecznika Konsumentów wg miejsca zamieszkania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lipca 2019 13:48 Zmodyfikowano dnia: 1 lipca 2019 13:48 Obejrzało: 210 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.