Reklamacja obuwia w sklepie internetowym.

Pytanie z dnia 24 stycznia 2023

Witam, zakupiłam buty online w sklepie Adidas w grudniu 2021. W połowie roku 2022 zostały odesłane na reklamacje ponieważ zaczęła pękać skóra, reklamacja została uznana, otrzymałam nową parę butów. Jednak okazało się że ta nowa para ma dwa różnej długości języki.. wg kontaktu adidas nie mogę już dostać nowej pary butów. I proponują mi że mogę zatrzymać sobie te buty i otrzymać 30% zniżki na kolejne zakupy lub odesłać im tą parę z nierównymi językami, dostać zwrot gotówki i otrzymać dodatkowo 15% zniżki. Jednak mi zależy na butach a nie tych zniżkach.. firma nie reaguje na fakt iż wysłali mi buty z błędem fabrycznym. Proszę i pomoc co zrobić w takiej sytuacji. Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.