Reklamacja obuwia w sklepie internetowym.
Pytanie z dnia 24 stycznia 2023
Witam, zakupiłam buty online w sklepie Adidas w grudniu 2021. W połowie roku 2022 zostały odesłane na reklamacje ponieważ zaczęła pękać skóra, reklamacja została uznana, otrzymałam nową parę butów. Jednak okazało się że ta nowa para ma dwa różnej długości języki.. wg kontaktu adidas nie mogę już dostać nowej pary butów. I proponują mi że mogę zatrzymać sobie te buty i otrzymać 30% zniżki na kolejne zakupy lub odesłać im tą parę z nierównymi językami, dostać zwrot gotówki i otrzymać dodatkowo 15% zniżki. Jednak mi zależy na butach a nie tych zniżkach.. firma nie reaguje na fakt iż wysłali mi buty z błędem fabrycznym. Proszę i pomoc co zrobić w takiej sytuacji. Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.