Reklamacja podczas sprzedaży między przedsiębiorcami
Pytanie z dnia 13 lutego 2019
Jestem przedsiębiorcą na Allegro, mam zaznaczony punkt, iż rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona, w regulaminie, który kupujący dostaje w mailu w momencie zakupu jest informacja, iż gwarancja obejmuje tylko konsumentów a dla przedsiębiorców jest wyłączona. Czy taki zapis może funkcjonować? Jakie prawa do złożenia reklamacji ma przedsiębiorca? Dodam, iż sprzedajemy zabawki elektryczne dla dzieci, więc fakt zakupu "na firmę" jakoby miałoby to służyć firmie jest znikomy. Co daje nam jako sprzedawcy fakt, iż kupujący jest świadomy obu zapisów? Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, aby można było ocenić, czy wyłączenie rękojmi jest skuteczne, trzeba się zapoznać z informacjami, jakie przekazuje Pan kupującym oraz ustalić dokładny moment ich przekazywania. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.