Reklamacja podczas sprzedaży między przedsiębiorcami

Pytanie z dnia 13 lutego 2019

Jestem przedsiębiorcą na Allegro, mam zaznaczony punkt, iż rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona, w regulaminie, który kupujący dostaje w mailu w momencie zakupu jest informacja, iż gwarancja obejmuje tylko konsumentów a dla przedsiębiorców jest wyłączona. Czy taki zapis może funkcjonować? Jakie prawa do złożenia reklamacji ma przedsiębiorca? Dodam, iż sprzedajemy zabawki elektryczne dla dzieci, więc fakt zakupu "na firmę" jakoby miałoby to służyć firmie jest znikomy. Co daje nam jako sprzedawcy fakt, iż kupujący jest świadomy obu zapisów? Pozdrawiam

Dzień dobry, aby można było ocenić, czy wyłączenie rękojmi jest skuteczne, trzeba się zapoznać z informacjami, jakie przekazuje Pan kupującym oraz ustalić dokładny moment ich przekazywania. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 lutego 2019 16:39 Zmodyfikowano dnia: 13 lutego 2019 16:39 Obejrzało: 334 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.