Reklamacja przelewu bankowego.

Pytanie z dnia 08 kwietnia 2021

Wykonałam przelew bankowy będący efektem oszustwa i wyłudzenia. Po kilku godzinach zadzwoniłam do banku z prośbą o wstrzymanie przelewu, bez reakcji. Napisałam reklamację - w trakcie. Czy mogę ubiegać się od banku odszkodowania za brak działania?

Jeśli bank jest w trakcie rozpoznawania reklamacji, to trudno mówić o braku działania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 kwietnia 2021 23:27 Zmodyfikowano dnia: 8 kwietnia 2021 23:27 Obejrzało: 484 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.