Reklamacja przesyłki

Pytanie z dnia 11 października 2019

Witam, w zeszłym roku firma UPS w ramach reklamacji przewozu, zabrał z mojego domu przedmiot zakupiony przeze mnie. Przedmiot został uszkodzony podczas transportu. UPS reklamacji nie uwzględnił. A przedmiotu mi nie zwrócono, tylko odesłany do sklepu skąd kupiłam. O tym fakcie dowiedziałam się od sprzedawcy. Bez mojej zgody przedmiot pojechał z Finlandii do Polski. Wielokrotnie prosiłam o zwrot przedmiotu. Wartość przedmiotu 1300zl. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czuję się okradziona.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.