Reklamacja przesyłki do firmy kurierskiej
Pytanie z dnia 25 października 2019
Dzień dobry. Jesteśmy spółką z o.o. S K.
Zakupiona w sklepie internetowym, używana drukarka dotarła do nas uszkodzona (nie jest możliwe jej naprawienie i nie nadaje się do użytku). Sprzedający twierdził, że w momencie dostarczenia towaru przez DPD zostaliśmy jego właścicielem i tylko my możemy złożyć reklamację do firmy kurierskiej. Co zrobiliśmy, ale DPD życzy sobie "zrzeczenia się zleceniodawcy praw do dochodzenia roszczeń". Tego sprzedający nam nie chce dać, bo "nie jest już właścicielem drukarki". Jakie mamy możliwości odzyskania pieniędzy? Kto ma rację?
Z poważaniem - Barbara
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Czy da się ustalić, czy drukarka została uszkodzona podczas transportu? Pozdrawiam, Piotr Stosio.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.