Reklamacja przesyłki do firmy kurierskiej

Pytanie z dnia 25 października 2019

Dzień dobry. Jesteśmy spółką z o.o. S K.
Zakupiona w sklepie internetowym, używana drukarka dotarła do nas uszkodzona (nie jest możliwe jej naprawienie i nie nadaje się do użytku). Sprzedający twierdził, że w momencie dostarczenia towaru przez DPD zostaliśmy jego właścicielem i tylko my możemy złożyć reklamację do firmy kurierskiej. Co zrobiliśmy, ale DPD życzy sobie "zrzeczenia się zleceniodawcy praw do dochodzenia roszczeń". Tego sprzedający nam nie chce dać, bo "nie jest już właścicielem drukarki". Jakie mamy możliwości odzyskania pieniędzy? Kto ma rację?
Z poważaniem - Barbara

Czy da się ustalić, czy drukarka została uszkodzona podczas transportu? Pozdrawiam, Piotr Stosio.

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 października 2019 20:13 Zmodyfikowano dnia: 29 października 2019 20:13 Obejrzało: 306 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.