Reklamacja przez sklep internetowy.
Pytanie z dnia 11 września 2021
Witam. Zamówiłam zegarek ze strony ............ po otrzymaniu zegarka okazało się ,iż nie posiada on bardzo wielu funkcji ( odrzucanie połączeń, odczytywanie wiadomości, brak jakiegokolwiek tryby sportowego itp.) . Tryb liczenia kroków drastycznie wprowadza w błąd , robiąc 8000 tysięcy kroków , zegarek pokazuję 850 , jest to różnica w tysiącach. Proszę o pomoc , zegarek w kwocie 300 zł.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę skorzystać z rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663182634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, na czym Pani zależy? czy sprzedawca zapewniał o posiadaniu przez zegarek w/w funkcji, a ten ich nie ma? Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. 1. Jeżeli nie minęło jeszcze 14 dni od odebrania zegarka może Pani jeszcze odstąpić od umowy bez podania przyczyny. 2. Jeżeli termin ten już minął (albo np. opakowanie uległo zniszczeniu), to może Pani domagać się naprawy, obniżenia ceny, wymiany zegarka albo odstąpienia od umowy na podstawie rękojmi. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.