Reklamacja przez sklep internetowy.

Pytanie z dnia 11 września 2021

Witam. Zamówiłam zegarek ze strony ............ po otrzymaniu zegarka okazało się ,iż nie posiada on bardzo wielu funkcji ( odrzucanie połączeń, odczytywanie wiadomości, brak jakiegokolwiek tryby sportowego itp.) . Tryb liczenia kroków drastycznie wprowadza w błąd , robiąc 8000 tysięcy kroków , zegarek pokazuję 850 , jest to różnica w tysiącach. Proszę o pomoc , zegarek w kwocie 300 zł.

Dzień dobry, proszę skorzystać z rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663182634

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 września 2021 11:37 Zmodyfikowano dnia: 13 września 2021 11:37 Obejrzało: 266 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, na czym Pani zależy? czy sprzedawca zapewniał o posiadaniu przez zegarek w/w funkcji, a ten ich nie ma? Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 września 2021 13:11 Zmodyfikowano dnia: 13 września 2021 13:11 Obejrzało: 265 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. 1. Jeżeli nie minęło jeszcze 14 dni od odebrania zegarka może Pani jeszcze odstąpić od umowy bez podania przyczyny. 2. Jeżeli termin ten już minął (albo np. opakowanie uległo zniszczeniu), to może Pani domagać się naprawy, obniżenia ceny, wymiany zegarka albo odstąpienia od umowy na podstawie rękojmi. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 3 z dnia 13 września 2021 14:16 Zmodyfikowano dnia: 13 września 2021 14:16 Obejrzało: 264 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.