Reklamacja rachunku za telefon

Pytanie z dnia 26 września 2019

Witam.
Wczoraj otrzymałem łączony rachunek telefoniczny z 4-ma moimi numerami. z jednego ja korzystam, drugiego żona, pozostałe 2 to moje nieletnie dzieci.
Na rachunku z racji tego że jest zbyt wysoki do zapłaty, przeanalizowałem jego szczegóły. W jednej z rubryk pojawiło się 2x obciążenie po 36,90 zł, jak później dowiedziałem się, z nieświadomie uruchomionej substytucji jednego z dzieci. Dziecko nawet nie wie, że takie coś miało uruchomione. Taka opłata jest naliczana co 2 tygodnie, już to anulowałem..
Na forach informują inni użytkownicy,że to działa na zasadzie oszustwa - naciągania
Jak można argumentować reklamację w Sieci do której należy numer telefonu dziecka, na którym jest takie obciążenie.

Marcin

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.