Reklamacja rezerwacji pokoju hotelowego

Pytanie z dnia 08 września 2019

Witam,

wybralam sie do hotelu, posiadałam rezerwacje poprzez serwis booking.com, pokoj byl za maly dla 4 osob, zaproponowano wiekszy w wyzszej cenie, nie zgodzilam sie (po drodze wydarzylo sie jeszcze kilka innych nieprzyjemnych sytuacji, ktore wyraźnie wskazywaly na to, ze pobyt na pewno bedzie nalezal do udanych).

Zrezygnowałam z pobytu w tym hotelu, manager nie wyrazil checi rozmowy ze mna. Recepcjonistka poinformowala mnie, ze gdybysmy płacili gotowka, pieniądze zostalyby zwrocone nam od razu, natomiast w przypadku platnoscia karta,ksiegowosc dokona zwrotu w ciagu 14 dni po uprzednim napisaniu reklamacji. Tak, tez zrobilam.

Hotel nie ustosunkowal sie do reklamacji w ciagu 14dni.

Po miesiacu i 10 moich telefonach w tej sprawie, otrzymalam odpowiedz managera o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Co moge zrobic w tej sprawie?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.