Reklamacja rezerwacji pokoju hotelowego
Pytanie z dnia 08 września 2019
Witam,
wybralam sie do hotelu, posiadałam rezerwacje poprzez serwis booking.com, pokoj byl za maly dla 4 osob, zaproponowano wiekszy w wyzszej cenie, nie zgodzilam sie (po drodze wydarzylo sie jeszcze kilka innych nieprzyjemnych sytuacji, ktore wyraźnie wskazywaly na to, ze pobyt na pewno bedzie nalezal do udanych).
Zrezygnowałam z pobytu w tym hotelu, manager nie wyrazil checi rozmowy ze mna. Recepcjonistka poinformowala mnie, ze gdybysmy płacili gotowka, pieniądze zostalyby zwrocone nam od razu, natomiast w przypadku platnoscia karta,ksiegowosc dokona zwrotu w ciagu 14 dni po uprzednim napisaniu reklamacji. Tak, tez zrobilam.
Hotel nie ustosunkowal sie do reklamacji w ciagu 14dni.
Po miesiacu i 10 moich telefonach w tej sprawie, otrzymalam odpowiedz managera o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Co moge zrobic w tej sprawie?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.