Reklamacja sprzętu kuchennego.

Pytanie z dnia 08 stycznia 2022

Witam. Zakupiłam robot sprzątający, który po upływie roku zaczął się psuć, został zareklamowany i teoretycznie naprawiony, jednak nadal nie działał poprawnie, po czym znów został odesłany i znów nie został dobrze naprawiony. Złożyłam wniosek z tytułu rękojmi o zwrot pieniędzy, jednak stwierdzono że zostanie naprawiony, po czym odebrałam go po naprawie ale nadal nie działa poprawnie. Już trzy razy została naprawiana ta samą usterka a odkurzacz nadal nie działa poprawnie. Co robić dalej?

Sz.Pani Proszę napisać na jaki okres udzielona jest gwarancja na sprzęt. Jeżeli na ok - to juz upłynęła i sklep powinien Pani zwrócić pieniądze na podstawie przepisów o rękojmi. Radzę ponownie wystosować list do sprzedawcy z odstąpieniem od umowy i zażądaniem bądź to nowego sprzetu bądź zwrotu pieniędzy. z poważaniem : adw Janusz Swicki

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 stycznia 2022 19:12 Zmodyfikowano dnia: 10 stycznia 2022 19:12 Obejrzało: 248 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Należałoby podjąć dalsze kroki prawne. Mogę pomóc. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 stycznia 2022 15:29 Zmodyfikowano dnia: 15 stycznia 2022 15:29 Obejrzało: 242 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.