Reklamacja sprzętu kuchennego.
Pytanie z dnia 08 stycznia 2022
Witam. Zakupiłam robot sprzątający, który po upływie roku zaczął się psuć, został zareklamowany i teoretycznie naprawiony, jednak nadal nie działał poprawnie, po czym znów został odesłany i znów nie został dobrze naprawiony. Złożyłam wniosek z tytułu rękojmi o zwrot pieniędzy, jednak stwierdzono że zostanie naprawiony, po czym odebrałam go po naprawie ale nadal nie działa poprawnie. Już trzy razy została naprawiana ta samą usterka a odkurzacz nadal nie działa poprawnie. Co robić dalej?
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Sz.Pani Proszę napisać na jaki okres udzielona jest gwarancja na sprzęt. Jeżeli na ok - to juz upłynęła i sklep powinien Pani zwrócić pieniądze na podstawie przepisów o rękojmi. Radzę ponownie wystosować list do sprzedawcy z odstąpieniem od umowy i zażądaniem bądź to nowego sprzetu bądź zwrotu pieniędzy. z poważaniem : adw Janusz Swicki
Podziękowałeś prawnikowi
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Należałoby podjąć dalsze kroki prawne. Mogę pomóc. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.