Reklamacja sprzętu na gwarancji.
Pytanie z dnia 23 lipca 2020
Witam , proszę Państwa przeszło 14 dni temu zaniosłem komputer do sklepu na gwarancję , sklep oczywiście odesłał komputer do gwaranta do serwisu , teraz gdy chcem się dowiedzieć kiedy otrzymam go z powrotem sklep odsyła mnie do gwaranta A gwarant ponieważ może udzielić taką informację tylko swojemu partnerowi w tym przypadku jest to sklep odsyła mnie do sklepu , teraz nie dość że wydałem pieniądze na komputer który służy mi do pracy zarobkowej zostałem bez sprzętu i bez pieniędzy .Wydaje mi się że gwarant z sklepem łamią prawo konsumenta bo jak wytłumaczyć fakt że jestem odsyłany od jednego do drugiego i nikt nie chce udzielić informacji co dzieję się z moim sprzętem który według mnie jest przetrzymywany bo termin naprawy już miną , teraz wiem tylko tyle wiem że jest w serwisie.Proszę o pomoc , choćby jakąś wskazówkę co w takim przypadku mogę lub mam zrobić
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, polecam wysłać oficjalne wezwanie do wykonania obowiązków z gwarancji. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.