Reklamacja sprzętu na gwarancji.

Pytanie z dnia 23 lipca 2020

Witam , proszę Państwa przeszło 14 dni temu zaniosłem komputer do sklepu na gwarancję , sklep oczywiście odesłał komputer do gwaranta do serwisu , teraz gdy chcem się dowiedzieć kiedy otrzymam go z powrotem sklep odsyła mnie do gwaranta A gwarant ponieważ może udzielić taką informację tylko swojemu partnerowi w tym przypadku jest to sklep odsyła mnie do sklepu , teraz nie dość że wydałem pieniądze na komputer który służy mi do pracy zarobkowej zostałem bez sprzętu i bez pieniędzy .Wydaje mi się że gwarant z sklepem łamią prawo konsumenta bo jak wytłumaczyć fakt że jestem odsyłany od jednego do drugiego i nikt nie chce udzielić informacji co dzieję się z moim sprzętem który według mnie jest przetrzymywany bo termin naprawy już miną , teraz wiem tylko tyle wiem że jest w serwisie.Proszę o pomoc , choćby jakąś wskazówkę co w takim przypadku mogę lub mam zrobić

Dzień dobry, polecam wysłać oficjalne wezwanie do wykonania obowiązków z gwarancji. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 lipca 2020 15:24 Zmodyfikowano dnia: 23 lipca 2020 15:24 Obejrzało: 180 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.