reklamacja sprzętu,reklamacja,
Pytanie z dnia 20 grudnia 2018
witam Sprawa związana jest z reklamacją sprzętu.W czerwcu 2018 został zareklamowany do serwisu laptop który wrócił w październiku nie naprawiony został wysłany jeszcze raz i do tego momentu nie ma konkretnej informacji na jego temat serwis jest ciągle nie dostępny a firma w której został zakupiony ciągle sprawę odwleka myślę że z powodu kończącej się już gwarancji.Co robić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a ta reklamacja była z rękojmi czy z gwarancji ? Jeśli z gwarancji, trzeba się zapoznać z dokumentem gwarancyjnym. Jeśli z rękojmi, należy ustalić czy kupił Pan laptopa jako konsument czy przedsiębiorca ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry, jeśli wada jest istotna, można zastanowić się nad odstąpieniem od umowy. Każdy konsument może również zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta. Oczywiście ostatecznością jest wystąpienie do sądu. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.