reklamacja sprzętu,reklamacja,

Pytanie z dnia 20 grudnia 2018

witam Sprawa związana jest z reklamacją sprzętu.W czerwcu 2018 został zareklamowany do serwisu laptop który wrócił w październiku nie naprawiony został wysłany jeszcze raz i do tego momentu nie ma konkretnej informacji na jego temat serwis jest ciągle nie dostępny a firma w której został zakupiony ciągle sprawę odwleka myślę że z powodu kończącej się już gwarancji.Co robić?

Dzień dobry, a ta reklamacja była z rękojmi czy z gwarancji ? Jeśli z gwarancji, trzeba się zapoznać z dokumentem gwarancyjnym. Jeśli z rękojmi, należy ustalić czy kupił Pan laptopa jako konsument czy przedsiębiorca ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 grudnia 2018 22:33 Zmodyfikowano dnia: 20 grudnia 2018 22:35 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, jeśli wada jest istotna, można zastanowić się nad odstąpieniem od umowy. Każdy konsument może również zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta. Oczywiście ostatecznością jest wystąpienie do sądu. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 21 grudnia 2018 08:49 Zmodyfikowano dnia: 21 grudnia 2018 08:49 Obejrzało: 249 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.