Reklamacja telefonu
Pytanie z dnia 28 sierpnia 2019
Witam, proszę o pomoc co robić w sytuacji kiedy oddałam telefon na reklamację w całości a teraz jest pęknięty ekran.
Sprawa wyglada następująco:
Oddałam telefon na reklamację, ponieważ przestał działać tak jak powinien . Po 2 tygodniach poszłam do sklepu odebrać telefon, chciałam go sprawdzić, ale nie chciał się włączyć. (Została wymieniona płyta główna i panel przedni). Pani w sklepie stwierdziła ze jest rozładowany, ale nie ma takiej ładowarki. Stwierdziłam wiec ze wezmę i naładuje w domu. W domu podlaczylam do ładowarki i wyskoczyło ze jest 65%.. po długim czasie udało mi się go włączyć. Niestety nie chciała pobrać się żadna aplikacja, wyskakiwały powiadomienia ze trzeba zrobić aktualizacje systemu, ale również się nie dało. Na drugi dzień zaniosłam z powrotem telefon do sklepu. Ta sama Pani spisała protokół i zrobiła zdjęcia.
Po 3 dniach do mnie dzwoni że serwis odmawia naprawy z powodu pękniętego wyświetlacza. Na początku myślałam ze to pomyłka, ponieważ oddawałam telefon z nowym wyświetlaczem... na zdjęciach które robiła ta Pani również był w całości. Poszłam więc do sklepu aby wyjaśnić sytuacje i dowiedziałam się ze sama celowo zbiłam ekran aby wyłudzić od nich nowy telefon. Sklep nie chce mi udostępnić ani zdjęć ani nagrań z monitoringu. Obawiam się ze mogą podstawić zdjęcia zniszczonego telefonu aby wina spadła na mnie.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.