Reklamacja telefonu.
Pytanie z dnia 06 grudnia 2019
Została przeze mnie ściagnięta blokada SIM-LOCK w firmieX FirmaX aby sciągnąć tą blokade chciała abym doładował konto o kwote która była ceną za tą usługę Tak też uczyniłem po czym firma X wystawiła na mnie dodatkową fakture na tą kwote Ze względu na to, że mieszkam za granicą nie byłem w stanie tego odebrać i zareagować a pozniej to zaniechałem do dnia dzisiejszego w którym dowiedziałem się że moje dane wraz z długiem zostały sprzedane do fimryY a reklamacja nie może być rozpatrzona pozytywnie, ponieważ minęło 12mc od wystawienia nienależytej faktury.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.