Reklamacja telefonu.
Pytanie z dnia 28 listopada 2020
Witam, około dwa tyg temu złożyłam reklamację w salonie ................. ponieważ kupiłam telefon i po godz użytkowania okazało się że przedni aparat nie działa tak jak powinien, w reklamacji stwierdzono iż towar nie posiada wad i zostaje mi zwrócony, choć wcześniej pan przyjmujący reklamację sam stwierdził że coś faktycznie z aparatem jest nie w porządku, sprzedawca poinformował mnie ze nie mogę już zwrócić towaru a przecież nie był on przeze mnie uzywany. Moje pytanie więc brzmi co mogę w takiej sytuacji zrobić? Pozdrawiam. Anna
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani, Czy telefon został przez Panią sprawdzony w momencie zakupu? Na czym polega jego wada? Jeśli telefon nie nadaje się do użytku, to powinna Pani złożyć reklamację. Skoro sprzedawca w salonie nie chciałby odebrać wadliwego telefonu, to może Pani złożyć reklamację przesyłając na adres sprzedawcy przesyłką poleconą. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień tel. 728 382 525 email: poczta@adwokat-katowice.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.