reklamacja telefonu. Rękojmia.

Pytanie z dnia 01 października 2020

Problem z telefonem rękojmia została uznana 11.08 telefon miał być wymieniony na nowy do tej pory go nie ma salon zwala winę na góre góra się zarzeka że to salon co mogę zrobić,żeby dostać telefon mowa o sieci Play.

Witam serdecznie, jedyną drogą pozostaje oficjalne zgłoszenie skargi nie tylko do sieci Play, ale również do rzecznika praw konsumentów. W większości przypadków takie działanie skutkuje. Pozdrawiam serdecznie

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 października 2020 23:30 Zmodyfikowano dnia: 1 października 2020 23:30 Obejrzało: 304 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.