reklamacja telefonu. Rękojmia.
Pytanie z dnia 01 października 2020
Problem z telefonem rękojmia została uznana 11.08 telefon miał być wymieniony na nowy do tej pory go nie ma salon zwala winę na góre góra się zarzeka że to salon co mogę zrobić,żeby dostać telefon mowa o sieci Play.
Justyna Rysula Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Pirożek&Pirożek
Aleja Korfantego 51, 40-160 Katowice
Witam serdecznie, jedyną drogą pozostaje oficjalne zgłoszenie skargi nie tylko do sieci Play, ale również do rzecznika praw konsumentów. W większości przypadków takie działanie skutkuje. Pozdrawiam serdecznie
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.