Reklamacja telefonu. Ubezpieczenie telefonu.
Pytanie z dnia 19 listopada 2020
Dzień dobry,
Ubezpieczyłam telefon w firmie Play, 28 października wysłałam telefon z rozbitym wyświetlaczem do firmy digital care, serwis otrzymał go 29 października. W regulaminie doczytałam, że na naprawę mają +- 5 dni, dziś mijają ponad dwa tygodnie odkąd status jest taki sam, czyli czeka na weryfikację. Dzwoniłam kilkanaście razy do firmy, która powiedziała, że wysłała ponaglenia, od 3 dni czekam na telefon od osoby, która zajmuje się moim zgłoszeniem. Dopiero dziś Pani z infolinii powiedziała mi, że możemy złożyć reklamację, opisałam tam wszystko i została wysłana. Ponadto dzwoniłam też do play, które całkowicie umywa ręce i mówi, że nie może skontaktować się z firmą, żeby dowiedzieć się, co dzieje się z moim telefonem. Dziś postanowiłam, że poproszę ich o zwrot mojego telefonu z rozbitym wyświetlaczem i naprawię go na własną rękę i usunę to ubezpieczenie, tzn. przestanę za nie płacić. Teraz mam pytanie - czy zrobiłam dobrze? Co jeszcze mogłam zrobić?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.