Reklamacja telefony kupionego przez sklep internetowy.
Pytanie z dnia 11 lutego 2020
Witam. Kupiłem telefon w sklepie internetowym na FV (co uniemożliwia mi konsultację z UOKiK) Telefon (kupiony we wrześniu 2019, a więc na gwarancji) jest uszkodzony a serwis wymaga przejścia przez sprzedawcę, z którym kompletnie nie ma kontaktu. Sklep nie odbiera telefonów, poczta głosowa jest zapełniona, nie odpowiada na maile czy na Facebook. Od serwisu wiem ponadto, że zostałem wprowadzony w błąd, bo ten telefon nie jest przeznaczony na rynek europejski i ma dodatkowo wadę fabryczną, stąd nie ma możliwości jego naprawy. Sprzedawca musiał o tym wiedzieć. Komentarze i opinie nt tego sklepu są bardzo nieprzychylne i potwierdzają takie działania sklepu już wcześniej. Proszę o poradę.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.