reklamacja telefony,ubezpieczenie,
Pytanie z dnia 26 lutego 2019
Witam, 03.12.2018 r. wysłałem firmowy telefon do Digital Care. Telefon był w pełni sprawny, niestety pękła mi szybka wyświetlacza. 10.01.2019 r. dostałem od nich pismo, w którym podano nr sprawy i nr konta. Poinformowano mnie w nim o konieczności dopłaty 425 zł, bo o tyle naprawa tel. przekroczy mój limit ubezpieczenia. Czuję się oszukany. W dobrej wierze płaciłem za ubezp., nie wiedząc (bo nikt mnie o tym nie poinformował), że kompleksowa naprawa, a tylko taka w/g ubezpieczyciela wchodzi w grę na pewno przekroczy kwotę limitu i będzie wymagała dopłaty, a gdy proszę tylko o naprawienie wyświetlacza (bo zarówno głośnik jak i mikrofon były sprawne) to odmawiają. Czy mogą zmuszać mnie do zapłacenia za wymianę części, które jej nie wymagają?
Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, aby można było ocenić sytuację, trzeba się zapoznać z umową ubezpieczenia i jej warunkami. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.