reklamacja telefony,ubezpieczenie,

Pytanie z dnia 26 lutego 2019

Witam, 03.12.2018 r. wysłałem firmowy telefon do Digital Care. Telefon był w pełni sprawny, niestety pękła mi szybka wyświetlacza. 10.01.2019 r. dostałem od nich pismo, w którym podano nr sprawy i nr konta. Poinformowano mnie w nim o konieczności dopłaty 425 zł, bo o tyle naprawa tel. przekroczy mój limit ubezpieczenia. Czuję się oszukany. W dobrej wierze płaciłem za ubezp., nie wiedząc (bo nikt mnie o tym nie poinformował), że kompleksowa naprawa, a tylko taka w/g ubezpieczyciela wchodzi w grę na pewno przekroczy kwotę limitu i będzie wymagała dopłaty, a gdy proszę tylko o naprawienie wyświetlacza (bo zarówno głośnik jak i mikrofon były sprawne) to odmawiają. Czy mogą zmuszać mnie do zapłacenia za wymianę części, które jej nie wymagają?
Pozdrawiam



Dzień dobry, aby można było ocenić sytuację, trzeba się zapoznać z umową ubezpieczenia i jej warunkami. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 lutego 2019 12:30 Zmodyfikowano dnia: 27 lutego 2019 12:30 Obejrzało: 218 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.