reklamacja towaru

Pytanie z dnia 02 grudnia 2018

Witam. We wrześniu składałam reklamacje na krzesła po roku użytkowania tkanina pękała. Dopiero teraz sklep chce zwrócić pieniądze ale muszę je dostarczyć do salonu. Czy faktycznie muszę je dowieść czy raczej oni muszą po nie oezyjechac? Jak je kupowałam że sklepu stacjonarnego to oni mi je dostarczyli

Dzień dobry, ale w jaki sposób "składała" Pani reklamację ? Jakie dokładnie oświadczenie Pani złożyła ? Czy sklep zaproponował, że to oni pokryją koszty dostawy ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 grudnia 2018 07:11 Zmodyfikowano dnia: 3 grudnia 2018 07:11 Obejrzało: 302 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Art. 561(2) kodeksu cywilnego - obowiązek dostarczenia lub udostępnienia rzeczy § 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie – do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu. § 2. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. § 3. Przepisy § 1 i 2 stosuje się do zwrotu rzeczy w razie odstąpienia od umowy i wymiany rzeczy na wolną od wad.

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 grudnia 2018 16:34 Zmodyfikowano dnia: 3 grudnia 2018 16:34 Obejrzało: 298 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.