reklamacja towaru

Pytanie z dnia 18 kwietnia 2019

Witam. Kupiliśmy jako firma od innej firmy na allegro produkt 7szt tablic. Zapłaciliśmy i wpisaliśmy adres dostawy nie do naszej firmy lecz do naszego klienta który odebrał towar i zgłosił nam po 1 dniu iz towar jest wadliwy- kurier spisał protokół odbioru po 6 dniach ich towar był wadliwie spakowany w środku, a zewnętrzne opakowanie nie było uszkodzone, nie było naklejek uprzedzajacych o delikatnej zawartości. Sprzedawca nie poczuwa sie do wymiany towaru ani zwrotu pieniedzy. Co z tym zrobić?

Dzień dobry, Państwo musicie uwzględnić reklamację swojego klienta i dopiero możecie dochodzić roszczeń zwrotnych od swego kontrahenta. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 kwietnia 2019 13:43 Zmodyfikowano dnia: 18 kwietnia 2019 13:43 Obejrzało: 344 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam, proszę wystosować pisemna reklamacje z opisem zarzutów i wad.

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 kwietnia 2019 14:10 Zmodyfikowano dnia: 18 kwietnia 2019 14:10 Obejrzało: 343 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.