reklamacja towaru
Pytanie z dnia 18 kwietnia 2019
Witam. Kupiliśmy jako firma od innej firmy na allegro produkt 7szt tablic. Zapłaciliśmy i wpisaliśmy adres dostawy nie do naszej firmy lecz do naszego klienta który odebrał towar i zgłosił nam po 1 dniu iz towar jest wadliwy- kurier spisał protokół odbioru po 6 dniach ich towar był wadliwie spakowany w środku, a zewnętrzne opakowanie nie było uszkodzone, nie było naklejek uprzedzajacych o delikatnej zawartości. Sprzedawca nie poczuwa sie do wymiany towaru ani zwrotu pieniedzy. Co z tym zrobić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, Państwo musicie uwzględnić reklamację swojego klienta i dopiero możecie dochodzić roszczeń zwrotnych od swego kontrahenta. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Mariola Tomaszewska-Śloderbach Radca prawny (Od 1999)
Tomaszewska-Śloderbach Mariola. Kancelaria prawna
Legnicka 13 lok. 1, 55-300 Środa Śląska
Witam, proszę wystosować pisemna reklamacje z opisem zarzutów i wad.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.