Reklamacja towaru
Pytanie z dnia 24 stycznia 2020
Sprzedałem używany przedmiot przez Facebook. Wysłałem fakturę i przedmiot przez kuriera. Wrócił do mnie po 16 dniach . Dostaje liczne pretensje że przedmiot jest uszkodzony i email z pisemnym odstapieniem od umowy. Po rozpakowaniu okazało się że przedmiot jest eksploatowany i zarysowany. Co w takim przypadku zrobić ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, trzeba się ustosunkować do roszczeń, zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Panu, Jeżeli posiada Pan dowody potwierdzające zwiększenie stopnia zużycia sprzedanej rzeczy, to możliwe jest dochodzenia zapłaty z tego tytułu. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.