Reklamacja towaru fabrycznie uszkodzonego.

Pytanie z dnia 26 lutego 2020

Jestem założycielem spółki z o.o. zajmującą się motoryzacją a konkretnie naprawami. Dnia 8.10.2019 złożyłem reklamację na towar który był fabrycznie uszkodzony. Do dnia dzisiejszego pomimo wielu rozmów telefonicznych, pism nie udało mi się wyegzekwować zwrotu gotówki za zakupiony towar.
Nadmienię że od 8.10.2019 firma od której zakupiliśmy części nie dała żadnej informacji co dzieje się z reklamacją.
Chciałbym poprosić o wskazanie co powinienem jeszcze uczynić aby odzyskać pieniądze.

Z poważaniem
Karol Motycki

Dzień dobry, przede wszystkim trzeba się zapoznać z korespondencją ze sprzedawcą i ustalić czy Państwa spółka była reprezentowana zgodnie z danymi w KRS. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 lutego 2020 15:40 Zmodyfikowano dnia: 26 lutego 2020 15:40 Obejrzało: 277 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proponuję przesłać ostateczne wezwanie do zapłaty przed wszczęciem sporu sądowego. Gdyby potrzebowali Państwo pomocy, proszę o kontakt. Pozdrawiam, Piotr Stosio, biuro@warszawskakancelaria.com, tel. 604183261.

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 lutego 2020 16:22 Zmodyfikowano dnia: 26 lutego 2020 16:22 Obejrzało: 276 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.