Reklamacja towaru fabrycznie uszkodzonego.
Pytanie z dnia 26 lutego 2020
Jestem założycielem spółki z o.o. zajmującą się motoryzacją a konkretnie naprawami. Dnia 8.10.2019 złożyłem reklamację na towar który był fabrycznie uszkodzony. Do dnia dzisiejszego pomimo wielu rozmów telefonicznych, pism nie udało mi się wyegzekwować zwrotu gotówki za zakupiony towar.
Nadmienię że od 8.10.2019 firma od której zakupiliśmy części nie dała żadnej informacji co dzieje się z reklamacją.
Chciałbym poprosić o wskazanie co powinienem jeszcze uczynić aby odzyskać pieniądze.
Z poważaniem
Karol Motycki
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim trzeba się zapoznać z korespondencją ze sprzedawcą i ustalić czy Państwa spółka była reprezentowana zgodnie z danymi w KRS. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Proponuję przesłać ostateczne wezwanie do zapłaty przed wszczęciem sporu sądowego. Gdyby potrzebowali Państwo pomocy, proszę o kontakt. Pozdrawiam, Piotr Stosio, biuro@warszawskakancelaria.com, tel. 604183261.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.