Reklamacja towaru kupionego przez allegro.
Pytanie z dnia 18 listopada 2019
Dzień dobry. Kupiłam na Allegro torebkę. W trzecim dniu jej użytkowania urwał się pasek. Zareklamowałam torebkę, ale Sprzedający stwierdził, iż pasek został wyrwany i reklamcji nie uwzględnia. Sprzedawca zarzucił mi, że poprosiłam o zwrot kosztu zakupu, albo naprawy uszkodzenia, albo pokrycia kosztów naprawy i uznał, że te opcje rekompensaty, to po prostu szantaż. Na dodatek wystawiłam negatywny komentarz. Jestem osobą starszą i poważną i dlatego czuję się urażona postawą Sprzedawcy.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.