Reklamacja towaru. Rękojmia.

Pytanie z dnia 18 listopada 2019

Witam serdecznie
26.10 zakupiony został wózek dziecięcy.
Po dwóch dniach korzystania okazało się, że kółka nie dosięgają podłoża przez co hałasują podczas jazdy i nie dają dziecku spać. Dodatkowo budka została wykonana w niewłaściwy sposób gdyż cały czas opada i nie jest stabilnie naciągnięta.
Chciałabym złożyć reklamację na zasadzie rękojmi.
Pytanie brzmi, czy w takim wypadku wada może być uznana za istotną i mogę żądać odstąpienia od umowy?
Jaki termin w takim wypadku ma sprzedawca na rozpatrzenie rozszczenia?
Wózek zakupiony w sklepie stacjonarnym od przedsiębiorcy, stan nowy-model ogólnodostępny.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.