Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie.
Pytanie z dnia 16 czerwca 2020
Kupiłam drzwi na jednoosobową działalność gospodarczą. Jedne z drzwi przyszły uszkodzone, jednak sprzedający nie chce uznać reklamacji, ponieważ nie były odpakowane przy kierowcy, podpisałam odbiór.
Sniżana Jankowa Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Sniżana Jankowa
Narutowicza 30/4, 20-016 Lublin
Dzień dobry. Musimy oddzielić odpowiedzialność kuriera (firmy transportowej), od odpowiedzialności sprzedającego. Jeśli opakowanie drzwi w momencie odbioru było nienaruszone (niepogięte, nierozerwane), to odpowiedzialność ponosi sprzedający. Należy na początek wysłać reklamację drogą oficjalną, a gdyby nie została uznania, kierować sprawę na drogę sądową.
Podziękowałeś prawnikowi
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jakie ma Pani pytanie ? Czy spisano protokół szkody ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.