Reklamacja towaru w sklepie.

Pytanie z dnia 21 marca 2022

Witam, dnia 9 lutego oddałem na reklamacje w sklepie X dwa kontrolery do konsoli playstation 5, dzisiaj po 42 dniach to jest 21 marca dostałem informację że towar jest gotowy do odbioru jutro planuje się po niego wybrać, czy sklep po takim okresie ma prawo powiedzieć mi że towar nie został zreklamowany, czy jest zobowiązany na wydanie naprawionego bądź nowego towaru za czas reklamacji przekraczający 14 dni roboczych. (nie wiem czy to istotne ale dodam że w czasie reklamacji pracownik poinformował mnie ze że względu na pandemia czas reklamacji może się wydłużyć, jednak nie powiedział do jakiego czasu nie ukrywam że 30 dni roboczych to dosyć długi okres przetrzymywania sprzętu, gdzie jak monitorowałem stan reklamacji to towar dopiero w 3 tygodniu reklamacji został wysłany do producenta)

skoro złożył Pan reklamację w terminie to czas oczekiwania na reakcję sklepu jest z punktu widzenia pana uprawnień bez znaczenia.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 marca 2022 10:12 Zmodyfikowano dnia: 25 marca 2022 10:12 Obejrzało: 287 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.