Reklamacja towaru w sklepie.
Pytanie z dnia 21 marca 2022
Witam, dnia 9 lutego oddałem na reklamacje w sklepie X dwa kontrolery do konsoli playstation 5, dzisiaj po 42 dniach to jest 21 marca dostałem informację że towar jest gotowy do odbioru jutro planuje się po niego wybrać, czy sklep po takim okresie ma prawo powiedzieć mi że towar nie został zreklamowany, czy jest zobowiązany na wydanie naprawionego bądź nowego towaru za czas reklamacji przekraczający 14 dni roboczych. (nie wiem czy to istotne ale dodam że w czasie reklamacji pracownik poinformował mnie ze że względu na pandemia czas reklamacji może się wydłużyć, jednak nie powiedział do jakiego czasu nie ukrywam że 30 dni roboczych to dosyć długi okres przetrzymywania sprzętu, gdzie jak monitorowałem stan reklamacji to towar dopiero w 3 tygodniu reklamacji został wysłany do producenta)
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
skoro złożył Pan reklamację w terminie to czas oczekiwania na reakcję sklepu jest z punktu widzenia pana uprawnień bez znaczenia.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.