Reklamacja towaru w sklepie internetowym.
Pytanie z dnia 25 września 2022
Oddałam zakupiony sprzęt na reklamacje do sklepu końcem sierpnia. Po 3 tygodniach (19.09) od zgłoszenia sprawy otrzymałam informację, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i sprzęt zostanie naprawiony, jednakże realizacja reklamacji będzie możliwa dopiero w listopadzie, ponieważ nie ma części do sprzętu w Polsce i sprowadzone beda dopiero wtedy. Czy sklep ma prawo kazać mi tyle czekać na realizacje reklamacji? Czy jesli naprawa nie jest w tej chwili możliwa reklamacja powinna zostać rozpatrzona w inny sposób np wymiana na nowy lub zwrot gotówki?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.